Tisdag

Alice Cooper - No More Mr. Nice guy

Idol 2010 är ju grym. Har så många favoriter!
Men mest älskar jag Olle, Linda, Jay och Geir.

Men det är såå många bra i år. För kan inte heller
sluta hålla på Elin blom, Chris, Sassa, Jimmy, Sebastian, Alice
och Simon. Alla så olika och bra på sitt sätt.
Nej men alla kvalklara är bra.

På tal om något helt annat så Kommer Iron Maiden till
Sverige igen i Juli. Men det som suger är att biljetterna
släpps
redan den 30 sep och konserten kommer vara
i fuckin Ullevi.. Snacka om riktigt pank man blir. Men jag
har fan inte råd just nu till den biljetten. Så får väl köpa senare.
För Iron Maiden live är något riktigt magiskt!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack :)

Postat av: Sara

Tycker seriöst inte att Sebastian kan sjunga alls.

Träffar ju inte en ändå ton :S

Själv tkr jag Sassa e så underbart bäst :)

2010-09-28 @ 13:25:42
Postat av: Lina

Själv gillar jag Elin Blom! Så de så :)

2010-09-28 @ 20:39:19
Postat av: Frixxie

Sv: ja det gör jag verkligen :)

2010-09-29 @ 06:38:33
URL: http://fredriksvensson.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: tack :D

2010-10-01 @ 17:10:11
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback