town town



Här är mina minsta troll :D alltså mina syskon.
Mår riktigt prima av att bara få umgås med dom. Igår bakade jag och Wendy
chokladbollar medans Edwin var på hockeyträning, sedan hade vi fredagsmys.

Idag sov jag länge sedan mötte jag upp underbara Elvira. Drog runt i
lilla stan. Fyndade även kängor inne i myrorna. stog ingen storlek men dom
passade perfekt så de var nog men to be :D Dr martens får vänta lite.
Sedan var det bara hem och rita med mina troll och göra semlor.

Vet fortfarande inte hur länge jag stannar, men blir nog senast söndag.
sedan kommer bloggandet bli som vanligt.



Kommentarer
Postat av: Annie

sv: hur kan du inte vara rädd för spindlar? :( haha helt ärligt. jag dör typ varje gång jag ser en...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback