big 4 @ ullevi

Goda nyheter kom idag på rasten då Emma läste för mig att
Metallica kommer till Sverige i sommar. Gav nog ifrån mig
ett glädjetjut när jag till slut trodde henne. På köpet får man
se Anthrax, Slayer och Megadeath. Eller ja, jag ser dom bara
som bonus.

Alltså i sommar, närmare bestämt 3 juli The big four Ullevi
i göteborg.

Kommer nog bli andrahandsbiljett för mig tyvärr med tankte
på att jag inte har typ några pengar kvar och jag är säker
på att biljetterna blir slutsålda dirr.

Men så glada att Grabbarna i Metallica håller vad dom lovar.
2009 sa dom att de var tillbaka om 2 år. Och sen det blev
2011 har jag väntat på denna nyhet. Iiih!

Kommentarer
Postat av: josefine

så jäkla niiice

Postat av: GUEVACCI

Hellu, hur är det med dig idag då? :)

2011-03-05 @ 16:22:49
URL: http://guevacci.se
Postat av: Liie

riktigt roligt att de kommer till sverige! hoppas du får tag på någon biljett :)

2011-03-05 @ 16:23:21
URL: http://liie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback