I live a lie just like you do. We just bend and follow. I live lie don't like the truth

Nu kommer lite bilder från i fredags. Var och såg Damn Delicious för första gången.
Har skrivit om dom förlängesen. Men jag spår att deras framtid kommer bli ljus.
Känns som att i framtiden kommer chansen
att få se dom i en liten krog scen vara ganska så liten.
Dom var så grymma! Trots strul med tekniken. Dom körde akustiskt istället då.
Det här är unga killar,90talister är alla tror jag (bra år ;)). Kristofer har så grym röst.
just my type of voice som jag gillar. Borde gå på mer krogspelingar. Så jäkla intimt och gött.


Sen blev det malmen och några till öl.
Glömde vantarna hemma och det var svinkallt!
Sharing is caring så Alice lånade mig en vante ;)
Klippet är från någon annan spening. Som ni ser är han längst till vänster inte längre med i bandet.
Två nya har tillkommit.

Kommentarer
Postat av: S O F E N - rock/photo/life

SV: Shortsen är 2 die 4.. verkligen!



Ja, det förstår jag. Vill också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback