The sun, it rises slowly as you walk Away from all the fears And all the faults you've left behind

Löning idag och imorgon, så jag är väldigt glad. Och trött.
Drog hem till Alice igår kväll för att käka tacos med vänner.
Gick inte och la mig förrens 2 och kunde inte somna ordentligt.
Precis när det känns som man somnat ringer klockan och det
var bara att gå upp och jobba. Imorrn börjar jag 7.30 och mitt jobb
ligger drygt 1 timme bort. Även om jag älskar och sova prioriterar
jag inte sömn... Sova kan man göra när man dör, right ;)
Iaf en vän till mig och familjen fyllde år i fredags men hade sin fest
på lördagen. Hon behövde 1 tårta så jag sa att jag kunde göra en.
Var verkligen last minute. Annars hade jag gått all in :P Jag som
älskar och baka. Men fick bli en enkel. Dumlefluff och hallonmousse i tårtan.
jag och min amatör-tårta ;)


Kommentarer
Postat av: CJ

Smart med noblessekexen, bra inspo tills jag ska baka tårta i helgen. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback