Join me 'til the morning light, Dance the night away 'cause it feels right

Alltså jag vet inte riktigt hur jag tänkte, när jag tänkte, att jag kommer hem från P&L på söndag och
börjar jobba igen på måndagen. Tänkte nog inte alls. Kroppen är slut. Men värt det som fan.
För som vi har haft det roligt jag och Alice. Oförglömliga händelser, grymma människor osv.
 
Vi var grymma på ego pics men annars så tänkte jag typ aldrig på att ta kort, vilket är lite synd nu iyp
efterhand, för man hade ju velat ha bilder på alla moments. iaf, Skrillex var nog den brutalaste konserten
på festivalen som vi var på. Jag och Alice tryckte oss fram för att se bra. Men alla dansade som om
de fått en typ epilepsi anfall (vilket är härligt att de inte står som dönickar). Men de blir sån tryck att
de typ blir domino effekt och många ramlar och får slag. Fick en fet smällmot bakhuvudet och tänkte om
jag inte fått en whiplash skada så dör jag nog ändå. Drar mig mot Alice och säger, vi går. Vi hittar typ ett glest
ställe, sen inser vi att vi hamnat mitt i en moshpit. Jag får typ panik och försöker typ klösa ut mig och Alice
men killen som håller ringen stängt (med ryggen emot oss) Verkar inte reagera alls.. Kommer iaf ut innan
alla typ börjat köra sin death of wall. Sen slets jag ifrån Alice. Så drog mig långt bak och fortsatte kolla
medans jag såg folka svimma och komma med blod i ansiktet. Men Skrillex var dögrym. Stor skillnad med
publiken. Förra året stog typ 10.000 framför scenen på Emmaboda. Nu stog ca 45.000 framför scenen. Dubstepen har blivit så jävla stort på kort tid.
 
Iaf nu ska jag ladda om batterierna. För i slutet av juli drar jag och Alice på nästa festival. Som blir Emmaboda!

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Avarquare

Snygga bilder som fan!! :))

SV: Ja den är nice !! :D jag visste inget om filmen innan jag gick dit, så hade inga förväntningar, blev positivt överraskad. :)

Postat av: Avarquare

Nu skrev jag en kommentar men det gick tydligen åt helvete. ;D får se om du får dubbla av mig nu, iofs kom jag inte ihåg vad jag skrev, dåligt korttidsminne... :D:DD

SNYGGA bilder !!

2012-07-05 @ 18:48:15
URL: http://avarquare.blogg.se
Postat av: Fredrik

Skrillex var grym på peace and love, vilken fest det var!! :)

2012-07-10 @ 19:42:47
URL: http://fredriksvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback