Tisdag

Hejhej! har precis kommit hem från stan. dagen började med att alarmet på radio klaockan inte lät så jag vaknadet kvar i 7 så jag fick skynda mig och slängde egentligen bara på mig nått som resulerade i ganska snyggt faktiskt :P. ,men jag hann till skolan. Efterskolan gick jagc och pappa och knäppte kort på mig till min ID(vi hann inte igår) och jag vart så missnöjd , menmen jag ska ju inte visade fö nån jag känner iaf :P. Sen åkte jag hem tog de lungt en stund innan det var dags att åka in till stan igen för att gå mfl på Extra Extra ännu en gång så kollar ni på lördag så kanske ni ser mig sitta i publiken ,men det är som inte så stor chans. Sen fick vi även biljetter (eller dom som hann ta) till Tomas Järvhedens show eller nått nu på torsdagen på södra teatern vilket blir kul!  och nästan alla  från vårt "gäng" hann ta biljett så alla kan gå , utom lina som inte hann, men eftersom jag fick 2 så får hon följa med mig ^^ haha. Efter det drog jag, Lina och Alice till donken och käkade oss feta vilket man alltid mår bra av eller hur, få lite fett i kroppen :P haha jaa och nu är jag här . men tyvärr blir det inga föer inlägg idag eftersom jag måste skriva en uppsats på engelskan till imorrn och vi fick uppg idag, booring!! Men aja ha det så bra allihopa! slänger in dagens outfit imorrn och fler bilder från dagen för nu hinner jag verkligen inte. Peace out!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men du får visa kortet för mig iafl! (A) haha :D

2008-04-16 @ 16:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback