Börja på dans

Jag glömde nämna att idag när jag,Lina och Emma var på ung08 så var vi på nån tält där de delade ut boshyrer om dans, så vi har bestämmt oss, eller iaf jag och Emma att vi ska på Afro power dance, sen vill jag också gå på streetdance och breake dance. :D, kommer bli skit kul :), jag har snackt med S o hon vill gå på street, så planen är att gå på afro power dance med Emma, streetdance med S och sen måste jag få med nån på breakdance :), eller så går jag själv :).Fast jag börjar fundera på tt skippa powerdancen och gå på samba istället, där får tjerna dansa väldigt femenint o man dansar i par. i mitten av september börjar kurserna och de kostar mellan 200-400 för ca 5-10 ggr :). Ni kan kolla på mer info på xist.nu om ni vill :). Peace Out!

Kaoma-Lambada.
De dansar samba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback