nudlar

Lina har lånat min jenna jameson bok så jag frågde iaff hon hade någon bra bok till mig och de hade hon, så den boen fick jag låna idag, så jag har luggit här sen jag kom hem vi 5 tiden och lästa boken, det är faktiskt riktigt skönt och avslappnande!, jag som aldrig läser böcker annars har ju börjar göra det på sistonde, o de ska jag fortsätta med.
Boken heter iaf "som jag vill vara " och handlar om en 15årig  tjej som blir med barn :), det ä rmin typ av bok :P haha.

Nej så efter skolan har jag bara läst och nu ska jag kolla facebook,mejl osv och sedan fixa lite käka,nudlar blir det nog (jag vet att jag har dåliga matvanor o äter sent) och sen inte göra så mkt, slappa framför tv blir det nog. Men ikväll blir det att lägga sig max 11! imorse kände jag mig död, så trött var jag, ändring på det!

Btw så har jag fått kurserna ändrade nu och jag är hel nöjd med mitt nya schema, förra schemat slutade jag vid 15 3 dagar och jag som ska gå HALV dagar på FÖRMIDDAGEN, men nu är det ändrat. Ett annat plus är att Min engelska lärare ringde o sa att det inte är nå engelska imorrn vilket betder sovmorgon!! :D . Peace Out! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback