Tillbaka

Ja då har man kommit hem. Det där jag sa om att komma hem tidigt funkade inte så bra, jag kände att jag inte kunde gå när det var fest, skulle kännas taskigt, även om det vart som jag sa att jag satt hela kvällen vi ett bort. blää nu får jag ångest klockan är fan 20 i 1 och jag har skola imorrn!. nej javlar jag skiter i om jag går till skolan som en zombie, jag får inte stanna hemma imorrn, gör jag det så sviker jag mig själv och det går inte. Men kvällen var lyckad iaf, det viktigaste för mig var att pappa och faster "födelsedagsbarnet" hade kul, men kvittar det om jag har det eller inte, bara jag ser dom glada är jag glad, och pappa hade kul och fick spela sin musik med sina vänner :), im happy. nej nu ska jag sova. Peace out folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback