Gårdagens outfit

Ja dagens outfit kommer mer sällan men det pga av att jag ser jätte tråkig ut i höst/vinter,
så ni får istället kolla på kategorin "dagens önskning" där jag slänger ihop"framtida outfits"
till sommare, så jävlar ska outiftsten uppdateras mer:)

här kommer iaf gårdagens:)

Sorry för den dåliga kvallen men min kamera vill inte ta bra bilder utanblixt och det går ju
inte att ta med blix på spegeln, då ser man inte mkt.

På mig har jag
Biker jacka(NY): H&M Divided
Kofta:H&M
Lång linne/fodral: Gina Tricot
Leggings:Gina tricot
Axelväska:H&M
Klackskor m knyt:skopunkten
Halsduk:H&M


Kommentarer
Postat av: Anonym

wow kurt cobain? favvolåten?

2008-12-05 @ 17:30:34
Postat av: Estefany

sv: hm favorit låt, vet inte om det går och säga bara en så vi tar Nevermind albumet :), diggar Inverto med så:). sj då?

Postat av: Anonym

Smells like teen sprit typ haha, gillar d mer då?

2008-12-13 @ 14:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback