Fredag

Tjolahopp! whats up?. Nej men jag vaknade för ca 15 min sen och jag funderar på om jag orkar fixa frulle eller om
de kommer ge något i skolan, vet inte. Ja idag är det jul avslutning (sär skrivning?).

Sen är de väl vara inne i stan lite. Ikväll är det party i ingarö, så ska dit men the problem är att jag har inte
frågat pappa än om jag får gå, eftersom jag respekterar min Papi så mkt men det ska man ju göra med sina föräldrar,
så wish me luck!.

Ja varför händer allt idag?, jag menar de är party on ingarö, den är det en annan som också har big party , blogg kissie ska ha sin julfest (inte för att jag vill gå to be honest, men så de låter fler på min uppräkning:P) sen har Lady GaGa sin gratis spelning idag.

Haha juste en liten konversation mella mio, virre och Alice.

Alice: Ligger Belgien i tyskland?
Jag: Belgien?
Virre: Berlin menar du?
Alice: nej belgien!.
Virre vet inte.
Jag: vet inte, eller vadå belgien(kommer på att det år ett land)
det är ju ett eget land!. ett eget land Alice!.

"smarta" Alice :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback