Lördag

hello, idag gick jag upp 03.10 för att fälja med pappa och jobba på firsthotel, det tog 10 min för mig att blir klar, ville inte sminka mig en massa när man ska jobba så tidigt,då skulle säkert personalen tycka att jag var ytlig eller nått vilket jag inte är :P hhaha. Jag fick plocka bort tallrikar,bestik och glas från borden, ge ut "room servise" och göra i ordning dom och mycket mer. Jag slutade vi 12.00 och sen käkade vi på pappas jobb, fick även 20 kr i driks när pappa och jag lämnade "room service frukost" till en gubbe som bodde på junior sviten :P och sen en "Naomi Cambell Catdeluxe" parfym av pappa för hans kompis hämtar grejjer från spanien eller nått land var det sen kaan pappa köpa dom mycket billigare än på affärerna, jag vet inte varför jag fick den, kanske för att jag var duktig eller för att jag fyller år om 9 dagar, men jag vill ändå ha ett par converse till min födelsedag^^, hihhi. Nej men ni kan nog gissa på att jag är döds trött efter att jag gick upp vid den tiden och sov inte mer än 4 timmar så nu ska jag gå och sova i några timmar, så jag återkommer om somsagt några timmar ;) ha det!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej! Är du bra på design ? Jag söker en som kan fixa våran design @ min & patrizia's gemensamma blogg. Tack


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback