Lumpen

Idag gjorde jag lämplighets testet på värnpliktets hemsida och som "inriktningar" som jag av intresserade av
valde jag marin tjänst och fordonsförare. På fordonsförare vill jag välja stritsfordonsförare i flygvapnet, alltså vill jag bli strits pilot, jag har velat det sen jag såg pearlhabour för flera år sedan, pearl habour är förresten en av mina favorit filmer :D, men som stritspilot kan jag också flyga större plan där fallskärmsjägarna(som min bror vill bli) hoppar ut, men helts vill jag flyga små plan som på pearl habour . Sen valde jag också Marin tjänst, jag skulle tycka att de var kul att jobba på en båt.

Men dom här hemma tror inte på mig :P

bror:låter som drömmar(ler)
pappa: aa drömmar, kostar inget att drömma(skrattar lite men menar allvar ändå)

Hahha de känns ju bra att dom tror på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback