Digestive

Nu sitter jag på min säng om mummsar i mig digestive kex. Jag ska sätta på en film så den laddar sen ska jag träna lite, göra lite mag och rygg övningar, jag har ju en sjukt bra bok där dom ger massa tips hur tjejer ska träna olika delar och man behöver inte redskap och så, jag måste för snart är det dags för beachen för förra gången vi var på en strand så var jag inte alls nöjd med min kropp:P, så lite träning är ett måste. Gu vad skönt det har varit har sovit i 2 timmar, dock inte lika länge som jag brukar göra och det är ju bra, skol sköterskan har nämlingen sagt att jag inte får sova mer än en timme på eftermiddagen för  förut var det så att jag alltid var trött på skolan och när jag kom hem. Nu ska jag leta efter en bra film. Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback