Juli

kl är 01:16 vilket betyder att det är den första juli :P. Idag så träffade jag girlsen, mycket trevligt.

Jag och brudarna från stockholm har ju snackat om att vi borde åka iväg på olika ställen varje år, ty utomlands osv, i år åkte vi ju hit till sundsvall o det var ju en bra början :D. Vi ska iaf åka birka paradise och sen också utomlands. Ida så började också jag och My friend Erika snacka om att åka utomland nästa vår, typ på sportlovet, de enda ställe vi kommit på so far är Grekland iaf, skulle iaf bli riktigt kul, men jag tror att om vi verkligen vill så blir det av, som t ex min Malta resa med Mimmi :D. nej men jag frå börja spara pengar på vintern och sen spara jobbpengar så ska de nog gå bra, ja juste jag vill också dra på någon festival, nej det måste de bli nästa år :D hahah me nå trevlig folk hiihi

Nej gu va sent det är! nej juste måste berätta att jag fick ju ett skrapsår p knät efter att jag ramalt i trappan
och jag fick sen ett plåster av min gulliga lilla syster, men jag tror tyvärr att de bara vart värre efterosm de höll såret yp fuktigt och tillsist kude jag inte gå, jag gick seriöst haltande i stan idag bör jag kunde verkligen inte böja benet, de gjorde så jävla ont. När jag kom hem tog jag bort plåstret och såret var lite smutsig och de var lite fuktig så jag tvättade rent de och la som bandage fast mer öppnare så såret kan andas så nu är det bättre, hoppas jag kan gå bättre tills imorrn för då kanske jag ska på stan med min bror o kusin, nej nu ska jag chatta lite till sne måste jag lägga mig, Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback