Måndag

Hallå!, ny vecka igen, men nu när det är sommarlov är inte måndagarna lika jobbiga och söndagarna är inte längre ångestfulla, de brukar ju bli så annars =D. Jag har vaknat försent, kl är 9 nu och jag skulle igentligen åkt nu men jaf skyndar mig, ska iväg till hötorget först och öppna sen ska jag nog vara där för pappa kommer sen med min resväska för jag bad honom ta med den i bilen så slapp jag åka på tunnelbanan med den, den väger  mkt, haha ni ska få se min väska jämförst med de andra sen, men jag stannar ju där längre. Nu ska jag iväg och fixa frukost sen åka iväg, Peace Out!


update:09.29
Pappa ringde och sa att vi inte behövde öppan idag vilket är bra, mer tid med bloggen då alltså :P haha.
Men är ändå lite irrierad, pappa vill inte samarbeta, han är bara  jobbigt just nu! han vill ju så klart att jag inte ska vara borta länge och så, blää!. Men det är mitt sommarlov och jag ska stanna i sundsvall till den 6/7 ändå! Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback