Midsommarafton

Ja det vart ingen grill, papi orkar inte men han fixar en annan maträtt nu, han är ju typ värstan kocken så det blir gott =D, ska fixa lite fruktsallad Mumma. Jag har faktiskt inte gjort så mkt mer, sitter och kollar påa laguna, men städa tossans toa har jag iaf gjort för er som vill veta :P haha. Ibland önskar jag att man bodde i USA jag menar kolla hur de lever, okej jag menar inte slumområderna :P, men jag menar hela,dejt grejjerna,balen och cheerlader, ja asså om ni fata hur jag menar, kulturen där är helt olik den svenska och jag gillar verkligen hur det har där borta :P det bästa är att man får köra när man är 16, fast alla kanske inte är tillräckligt mogna för att löra så tidigt men jag skulle lätt vara det :P haha, nej nu ska jag fortsätta kolla på laguna, Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback