Lördag

Tjoho allihopa vand händer jaaoo! näro jag skojja :P. ska nog ner snart till affären och handla nått och äta ! Min pappa kommer hem på tisdag och jag saaknar honom såå! Vet ni jag drömde inatt att jag var med barn så sjukt för drömmen känder skit verklig och jag var sjukt ledsen i drömmen eftersom jag inte vill ha nå barn nu och jag är emot att göra abort så jag grät och kände hur min mage var spänd och växte helt sjukt!! Jag har dröm att jag varit med barn en gång förut =S undra vad drömmen betyder, nån som vet? ska iaf kolla upp det. Ikväll är det Extra Extra så alla måste se  det för jag och mina girls satt publik vilket vi även gör nu på tisdag^^,  hihihih Om det kommer två tjejer på slutet och säger "vi älskar Måns" så är det jag och alice ,men jag får se om det kommer ^^ nu ska jag surfa vidare, Ciao peace out!

Kommentarer
Postat av: ..

.. det sägs efter tredje drömmen kan det slå in ;D

2008-05-12 @ 16:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback