Fira Emelie

Nej nu ska jag börja fixa mig, har ca 30 min på mig och jag sitter är i en stor tisha,leggings och mössa :P.

 Helt oklar om man kan säga så, så jag måste väl börja. 18.20 ska jag möta Emma vi gärdet och sen ska vi
till Emelie och äta lite god mat och så ska hon få sin present av oss tjejer för Mimmi och Lina ska också dit.
Det kommer bli skojj, ett minus är att jag kommer missa IDOL=(.

Fan att jag inte hade pengar så jag kunde dra dit eftersom idag ska Johan stå på scen med gitarr!!!!!!
Alla som känner mig vet att jag +gitarr=sant Fast jag inte ens själv kan spela det ;P.

Nej men jag ska rösta på gullot och kolla repriset när jag kommer hem :D.

Pöss på er gurkor!


Kommentarer
Postat av: MiSCHA <--

Hoppas du haft en bra kvall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback