Fredag

Hallå hallå:), det är sjukt vad dagarna går fort! nu är det dags för helg igen! Idag är det tänkt att vi tjejer ska fira Emelie
hos hemma och käka middag och så, men problemet är att jag har inte prata med pappa om det än, så jag hoppas
det går bra :), för jag är en lydig flicka :). Just nu är det vanlig naturell gröt som gäller eftersom oboyen har tagit slut, men jag hällde konsensterad mjölk (stavning?) som är söt över. Jag ska först ha engelska B och seda Foto, måste börjar skynda mig för jag är inte klar på långa vägar och jag ska ta tunnelbanan som går 17 över, men den kan jag ju glömma.

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: ja , jag får se hur jag ska ha den sen :)

Postat av: Mimmi

Steffi! Du måste vara med ikväll! :)



jo, det kanske hon har.Jag vet inte, men det blev även så innan hon fixade mindesign så det var nog inte därför.

2008-11-21 @ 10:52:51
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback