food

Haha kom inte på någ rubrik. Men aja jag åkte faktisk in till stan igen kl 15 för pappa var jätte trött och behövde sova så jag var ju tvungen att hjälpa honom. Sen fick jag även fika som tack för hjälpen så jag valde att testa nå nytt så det vart en kaffedrink som hette mintflirt som innehöll expresso,chockladmint grejjs och mjölk. Helt okej faktisk!.

Sen när vi skulle åka hem såg jag nån vinka men jag trodde inte att de var till mig så när jag kollade mer nogrannare såg jag att det var Elenis, gud vad jag saknat henne. Vart faktiskt förvånad över att se henne här, hon bor ju i uppsala men jag ska åka dit o hälsa på henne nån dag.

A juste, jag har jobb på G, inte ett riktigt jobb utan bara hjälpa pappa, vi ska åka till marknad och vara borta över helgen så hallå hudiksvall, here i come. Jag söker verkligen jobb för jag behöver pengar  till sts reunioun i oktober, till Min,Mimmis,Linas och Alice grejj och till sommar. ska söka lite extra jobb, men inte telemarking, blää det är tråkigt har faktiskt jobbat med det förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback