Fotbolls spelare

Haha vet ni det slog mig inte tanken att det kan vara farligt att spela fotboll, jag minns ju att sevilla spelaren dog i år eller förra året och det pga av typ hjärtat tror jag det var. Här iaf klipp på spelare som dog av skador eller typ hjärtat.
Sjukt sorliga, satt och tp grät och skakade när jag såg dessa, det är verkligen sjukt sorligt.

haha vet att det är många videosar, men va fan.
Alla dessa fotbolls spelare dog efter att de föll ihop eller skadat sig.


Miklos Feher föll ihop
 

Denna spelare slog huvudet mot väggen
 

Denna saud arabiska spelare tros ha skadat nacken i fallet och därför rört sig
så konstigt efteråt, vissa säger att han var död samtidigt som han levde.

 
Antonio Puerta föll ihop men vaknar sedan och går till omklädnings rummet,
 där faller han ihop igen.

 

Marc vivien Foe föll ihop
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback