Torsdag

Hej hej, fan vad härligt att skol veckan snart är slut, fattas bara fredag sen är det helg :). Idag hade jag Mediekomunikation,Matte B Och trafik kunskap. Matte B är inte roligt, men inte heller så jätte svårt bara jag får det förklarat för mig, men jag är jävligt lat. På trafikkunskapen hade vi prov och jag sa flera gånger att jag skulle läsa igeom häftet men jag gjorde aldrig det, jag läste typ 3 sidor, så det gick väl så där, haha jag chansade skit mkt på många, så jag hoppas att jag hade rätt på dom :).

Sen jag kom hem har jag bara kollat på united 93, ska kolla på Wall-e i kväll tror jag för den verkar så söt och den har fått bra kritik ju! :D. Nej nu ska jag surfa vidare :). Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback