Urinvägsinfektion?


Min bebis Tossan

Ush va jobbigt, har så mkt att göra imorrn! Min kisse har inte lika aptit
som förut. Igår kissade hon på pappas papper som låg i soffan och idag
kissade hon i pappa säng. Hennes kiss luktar sjukt starkt så de va bara
för mig att dra bort täcket, kudden och den "översta madrassen" på pappas
säng. Imorrn blir det mycket att tvätta för mig eftersom det är min katt får jag
tvätta de hon pissat ner. Har nu googlat lite på va de kan vara för fel på min
bebis och som tur är verkar det inte vara nån dödsjukdom.

Men om hundar börjar kissa inomhus tyder det ofta på urinvägsifektion.
Men nu är det en innekatt jag har. Men jag tror att hon antigen har urinvägs-
infektion eller så är det nått med sanden
. För denna kissen jag läste om
hade kissat på dennes husses tvätt korg och där kläder låg men när
han bytte tillbaka till de gammla sandet vart det som vanligt igen. Måste
testa och även ringa upp en veterinär kanske.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback