shoppat

igen :)...
igår shoppade jag ett par jeans leggings o en jeans väst från
Zara, men lämnade tillbaka västen idag för jag ville hellre
ha ett par skor från Nelly :P



Och detta shoppades idag, koftor behövs nu när hösten
närmar sig! båda från H&M

den svarta sitter lite lösare, mkt fint :D


Nelly har också fått in nu massa nya skor så
jag var inte sen med att beställa hem inte ett par men 2 par:D

snart blir dessa snyggingar mina :D,  tror verkligen de blir
mina sista "öppna" klackskor jag köper i år, vinter kommer ju
snart o då kan jag ju inte tippa runt i dessa :P. Men ska köpa mig
ett par "vinter" dojjor snart :D

Kommentarer
Postat av: Sheila

SV: Hi hi aa ;D



Hoppas du får en fin dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback