ingen rubrik

Okej, blev tillsagd av Mimmo att jag måste uppdatera. Whos talking?
hahah hon har faktiskt varit sämre än mig på att uppdatera :P men nu
börjar de bli som vanligt igen and i like it! :D. Du måste också updatera
Mimmo!!

Jaja iaf har inte nå speciellt jag hade tänkt blogga om. Men kan iaf
berätta att jag lyssnar på Paramores nya album "Brand new eyes"
and i like it! På tal om Paramore är det ju 53 dagar kvar tills jag
och Sötnöt-Lina ska se dom L.I.V.E!:D VI MÅSTE SÅ LÄNGST
FRAM LINA!!!! om det är O.K med dig alltså ;) heheh

o så på tal om konserter, så är jag 99,9% säker på att jag har
blivit lurad!!! HUR KAN DESSA ÄCKLIGA MÄNNISKOR LURA FATTIGA
STUDENTER SOM MIG eller människor överhuvudtaget!!
fan typ hela förra studiebidraget gick ju till
biljetten! oj nu kanske ni inte fattar vad jag babblar om. men iaf
jag vann en auktion på en Muse-bijett på tradera och dan efter betalade
jag in o jag väntade på min biljett men inget kom. En vecka efter hade den
inte kommit o innan dess hade jag mejlat den här "Björn" men inte fått nå
svar. Kollade hans konto på tradera som var avaktiverat och då började jag ana
att jag blivit lurad. Skickade ett mejl till tradera som sa att jag skulle ringa
han, om jag inte fick pengar eller biljetten skulle jag polisanmäla detta.

Men nu är det så att jag är väldigt lat av mig, eller ofta iaf. ibland får jag
energi kickar och känns som jag kan springa 100 varv runt huset utan att
tröttna
:P. Men iaf till saken! Jag har ju så klart inte ringt, jag hatar att ringa,
speciellt till folk jag inte känner så jag försöker undvika detta. Hahah bra
combo då att jag jobbat som telefonförsäljare ;) haha men de var inte min
grejj, mådde bara dåligt av jobbet så 2 månader efter did i quit!
Jaja till saken igen, jag har inte ringt och jag har inte orkat kolla upp hur
man ska polisanmäla detta, men JAG SKA FIXA DET. Ja så händer det
när man tror att alla är så snälla och går o lita på. Blä på vissa männsikor
alltså!. Men iaf ska kirra en Muse biljett för jag måste se dom!! WE WILL BE
VICTORIOUS, me and Muse!<3


Jaja kan faktiskt babbla på en massa nu :P eller skriva.
På tal om lita på folk måste ja ju berätta vad som hände mig i fredags!.

Iaf så var jag på hötorget o gick mot tunnelbanan, så stoppar en kille
mig. Det första jag trodde var att han skulle fråga mig om nån vägbeskrivning
o så men nej. Minns inte riktigt precis hur han sa men han de va typ "du har inte
funderat på att bli modell"
Min tanke va ju "what hörde, jag rätt" men fick bara
typ fram "eh..nja.. jag är för kort för det" men han va snabb "nä men de behöver
man inte för reklam bilder, tror vi kan få fina bilder på dig".
Haha jag kanske
har sett för mkt på tv o läst för mkt i tidningar men de jag tänkte typ " tänk om
han är en av dom som lurar tjejer
, tar dom till sitt hotellrum, plåtar lite lätt-klädda
bilder och sen våldtar dom!" så fort den tanken kom upp ville jag bara gå ifrån
honom
. Med ett leende på läpparna försökte jag bara "nja, tror inte riktigt att de
är min grejj",
men han fortsatte o försökte men till slut sa jag "nej, det är inget
jag vill hålla på med", då sa han "okej, men du får ha en trevlig dag". Sen gick
jag. om det var sant eller inte får jag väl aldrig veta (asså om han var en modell-
scout alltså). men ja ja:P.

Ja annars vad mer kan jag snacka om... jo tror jag måste till tatuerings studion
o fylla på min tattoo lite för E:t är lite tunnare på ett ställe och det ska den inte vara.
vill ju att min tattoo ska vara perfekto!

Min dagliga drog är ju musik och just nu använder jag spotify väldigt mkt men jag
HATAR reklamen där! har ni hört när basehunter snackar?
garvar faktiskt lite åt han :P "it pretty good, to be honest". ja sen har
vi tjejen som säger med en röst som jag tycker är irriterande "hej! förlåt
att jag stör igen" vill bara skrika tillbaka, NEJ DU ÄR INTE FÖRLÅTEN!.
jaja mkt i-landsproblem ;). JUSTE sen har vi ken ring reklamen.
Han är ju bäst typ hahaha tycker faktiskt att han är så roligt haha.
sen hörde jag texten när de spelade upp en snutt på låten
"Var 11 när jag kom hem och sparkade upp min port"
oj hahah va cool han var när han var 11 tänkte jag, haha
nä men snubben är ju rolig xD. Men hata spotify reklam ändå!
undra om de finns nån sån fb-grupp, eller så kanske jag startar en,
haha nejrå;)

Förresten, har ni sett Nicklas hockers videoinlägg? killen är ju för skön,
helt naturligt liksom! nä men löv det guy, sitter ju o garvar åt han små
kommentarer ibland :P. Förresten han var på hultsfred i sommras berättade
han i ett av sina video-inlägg, SAY WHAT!. Men de va typ 22 000 andra också
så de va ju lite svårt att se just HAN av alla, o då visste jag ju inte vem han var,
så han hade ju bara varit "en cool snubbe" om jag sett han då.
På tal om idol så har de ju en NY röstnings sätt vilket jag ÄLSKAR! de är
nämligen så att, för att undvika att "favoriter" åker ut tidigt för många
tänker att "nää så många röstar redan på han/henne så jag behöver inte"
så ska iaf de 2 med minst röster mötas i en duell o sen får man rösta igen,
o ligger ens favorit i botten, klart man röstar utav hellskotta!


oj blev en jäkla massa om en jäkla massa xD hahaha, men skriver inte
så mkt längre, men nu ska jag söka lite info till min muntliga redovisning
som jag ska ha imorrn, haha jag är ute i god tid, not. Men iaf man får
snacka om VAD MAN VILL, o jag tror jag ska snacka om

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

haha härligt när folk säger åt än att blogga :P

Postat av: Anonym

STEFFO! POLISANMÄL! <333

2009-10-09 @ 19:13:03
Postat av: andrea

sv: dom är iallafall hur bra somhelst live:) och ja erik är bäst i hela idol ju!!

2009-10-09 @ 19:53:05
URL: http://rainbowlipstick.blogg.se/
Postat av: Lina

de e såklart vi ska ha bra platser!!! :D vi får åka dit HUR tidigt som helst :D lääääängtar :) <3

2009-10-09 @ 23:15:07
Postat av: Rachelle

Men gud vilka idioter det är klart du ska anmäla! Har själv dåliga erfarenheter av tradera usch!

2009-10-10 @ 02:34:08
URL: http://rachellee.blogg.se/
Postat av: m'

söt blogg! :)

2009-10-10 @ 10:25:12
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag uppdaterar visst! typ 2 gånger om dagen. Så shut up biaaaatch :D haha, ne jag skojar (a) men jag har faktiskt blivit duktigare också så det så. men det är bra poca (som lina tvingat mig säga haha ;) ) fortsätt uppdatera, ses ikväll <3<3



2009-10-10 @ 14:18:20
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback