VM

Okej okej, jag vill inte erkänna det men får göra det. Tyskland är grymma, vilken
show de bjöd på. Men Argentinga gav inte upp, gjorde lite ont och se dom kämpa
så hårt. Satt och bet i kudden de sista 20 minutes... Fan också, England rök,
igår rök min vackra Brasilien som förtjänade att vara kvar och nu Argentina..
Ikväll hänger allt på Spanien. Sista kvar av mina favoriter!. Klose(TYS) är ju minst
sagt grym. 2 mål till och han går om Ronaldo på rekord på mål.

Men om inte Spanien tar hela skiten så får Tyskland vinna, fast jag inte hejjar på
dom, men det är dom värda det.

Men kvällens höjdpunkt då? När Mertesacker stoppade bollen med fejjan,
haha fan vad jag garva haha. Inte lite hårt Gonzalo Higuain sparkar heller hehe.

KOM IGEN NU SPANIEN!

Återkommer sen när matchen är slut.


YES! Nu är matchen klar, Spanien vann! Vilken match! Antar att ni som
läser detta såg det. Närvpirrade minst sagt. Och målet David Villa gjorde,
herregud vilket mål! Nu kan jag sova gott. Spanien spelar mot Tyskland
på onsdag. Den matchen kommer vara nervirrande för vilket motstånd
Spanien kommer möta. Men jag håller hårt på dom! 

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback