Genom dina ögon

Shit insåg inte att det redan gått en vecka sen senast inlägget..
Men filmen I rymden finns inga känslor var riktigt bra tycker jag.
Den var rolig, vacker och härlig.

Idag fyllde min Emma år så vi drog till Friday's och käkade en
god och jävligt mättande pasta(för min del). Grattis igen gumman<3

Kan också berätta att jag läste ut Stephanie Meyers "Genom dina ögon
(the host på engelska)"
i förrigår typ. AS bra bok! så glad också över
att dom ska börja spela in filmen 2011 :D längtar!

Men nu blir det kolla på någon dokumentär utifrån
på svt play :P

Peace

Kommentarer
Postat av: Frixxie

Sv: åh jag vill se dom, ska önska till p&l 2011!! man kan ju hoppas :)

Postat av: Mikaela

Fin blogg :)

2010-09-25 @ 18:59:53
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Vicky W

Haha, det tog dig nästan ett år från när jag lånade den till dig för att läsa ut den ;) Seg du är

2010-09-26 @ 20:28:02
Postat av: Tessan

Länktar tills filmer kommer!!!!!!!!!!!!

2011-11-06 @ 15:08:34
URL: http://fototessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback